fbpx

Izziv: ne morem prodati svoje nepremičnine ~ 6 korakov

Trenutno smo v času, ko se nepremičnine prodajo že skoraj same, kljub temu pa se včasih komu zatakne. Zatakne kje? Da svoje nepremičnine enostavno ne more prodati ali oddati.

Iz izkušenj vam predstavljamo šest korakov, zakaj nam ne uspe prodati nepremičnine.

1. Prvi vtis

Prvi vtis je po navadi kot prvi zmenek. Če na prvem zmenku ne gre tako, kot smo pričakovali, potem po vsej verjetnosti na drugi zmenek ne bomo šli. Če prvi vtis na nepremičnini ni bil pravilen, po vsej verjetnosti do drugega vtisa sploh ne bo prišlo. Stranke torej ne bodo prišle na drugi ogled. Prvi vtis, prva izkušnja, prvi zmenek z nepremičnino mora biti najlepši! Ne kuhajte pred ogledom (npr. ribe), poskrbite, da je nepremičnina pospravljena in čista, da v predsobi ni kup nametanih čevljev in bund, prezračite in odprite rolete. Ko kupec vstopi v nepremičnino, si mora predstavljati, kako bi bilo, če bi tam živel in bi bil to njegov dom. S temi dejavniki lahko zelo vplivamo na to, da bo prvi vtis čaroben in lep.

2. Neprimerna cena

Cena je lahko previsoka, lahko pa je tudi prenizka. V obeh primerih nam to lahko povzroči težave. Če je cena prenizka, se nam poraja vprašanje, ali je kaj narobe. Je urejena vsa dokumentacija? So sosedi prijetni? Enako je pri visoko nastavljeni ceni. Zakaj bi šel na ogled nepremičnine, ki je dražja od ostalih? Posvetujte se s svojim nepremičninskim posrednikom! Ne pozabite: pravilna cena je zelo pomembna.

3. Slaba predstavitev

Velikokrat smo priča slabim oglasom, predvsem tam, kjer prodajalec prodaja sam. V večini so to slike, narejene s telefonom, niso zajeti vsi vogali, opis pa je nepopoln, navedeni so le osnovni podatki. Tukaj se navezujemo na prvi vtis, saj so slike zelo pomembne in če prodajate/oddajate nepremičnino, se potrudite, da bo predstavitev čim boljša.

4. Neprimeren agent

Zgodi se lahko, da se z agentom ne povežete, da se ne začutite in da enostavno niste izbrali primernega agenta za to mikrolokacijo ali za to vrsto samih nepremičnin. Npr. agent ni začutil te nepremičnine in jo potem tudi težko predstavi potencialnim kupcem. Neprimeren agent je tako tudi lahko razlog, zakaj nepremičnine ne prodate.

5. Nefleksibilnost

Na trgu smo priča temu, da so prodajalci  zelo nefleksibilni. Kaj pravzaprav to pomeni? Primer oglasa: prodajate nepremičnino, vseljiva pa je čez eno leto … Malo je takšnih, ki bodo kupili nepremičnino, ki bo vseljiva šele čez eno leto. Ko prodajamo in oddajamo, moramo biti fleksibilni in se prilagajati,  kajti zgodi se lahko, da nam bo nepremičnina stala, na koncu pa bomo prisiljeni nižati ceno. Včasih je treba sprejeti kompromise, če želimo karkoli imeti.

6. Osvežitev

Tu ne mislimo na celotno renovacijo hiše, saj je včasih potrebna mala osvežitev, da nepremičnina pokaže svojo dušo in energijo. Mogoče je treba kaj prepleskati, mogoče zamenjati vtičnico, zamenjati pipo v kopalnici, popraviti luč, ki že pol leta ne dela, pa je nismo imeli časa popraviti. Že s 100,00 € lahko naredimo ogromno spremembo pri nepremičnini in njeni osvežitvi. Včasih je treba na kavč dati le prevleko, da izgleda prostor prenovljen. Ne boste verjeli, kakšne čudeže lahko naredijo takšne malenkosti na nepremičnini. Vračamo se k vtisu, kupec mora dobiti odličen prvi vtis in tudi osvežitev nepremičnine naredi veliko.

Kaj priporočamo strankam, ki že dlje časa prodajajo nepremičnino in je še niso prodale?

  1. Seznanite se s trgom! Najem agenta, menjava agenta … NASTAVITEV PRAVILNE CENE.
  2. Osvežitev, osvežitev, osvežitev!
  3. Za 2–3 tedne oglas odstranite iz oglaševanja, da se malo pozabi na samo nepremičnino in jo objavite z novo predstavitvijo, z odličnimi slikami iz novih kotov, naj bo predstavljena na čisto drug način.
  4. Ne pozabite na PRVI VTIS!

Compare listings

Primerjaj